Bokhörnan! HUNGERSPELEN TRILOGIN

Vill tipsa om en väl omtalad bokserie som dom flesta hört lovord om men som inte alla faktiskt lagt manken till att läsa.

Detta är självklart trilogin om Hungerspelen, jag själv hade sett filmen flera månader innan jag köpte alla tre böcker inbundna i en bok. Den låg några extra månader i min bokhylla och togs fram för några veckor sedan, nu kan jag knappt låta den vara. Det är en ganska lättläst bok som lämnar stort utrymme till att skapa sin egna bild av det man läser. Den är dessutom oerhört fängslande och tillhör lätt en av dom böckerna som man gillar mer än filmatiseringen av dom.
 
 

Filmatiseringen av bok 2, Fatta Eld, kommer på bio i november. Deffinitivt något att längta efter!
Men innan dess kan man allt lägga undan en hundralapp och köpa böckerna, för mer än så behöver man inte lägga för att få alla 3 inbundna i samma bok.
103:- för Hungerspelen : Trilogin här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin

Kontakta Mig!



Secret Garden

En otroligt bra koreansk dramaserie!



20/6

GÖTEBORG - BANDIT UNPLUGGED


4/7 - 6/7

GÖTEBORG - METALTOWN


9/7 - 11/7

MALMÖ - IRON MAIDEN


11/8

STOCKHOLM - TENACIOUS D


22/11

STOCKHOLM - BLACK SABBATH